ІНТЕГРАЦІЙНЕ ВИВЧЕННЯ БІОГРАФІЇ ПИСЬМЕННИКА В КОНТЕКСТІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ

Автор(и)

  • ЛІЛІЯ ОВДІЙЧУК кандидат педагогічних наук, доцент, докторант кафедри української і зарубіжної літератури та методик викладання, Університет Григорія Сковороди у Переяславі https://orcid.org/0000-0002-0268-5969

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.51.2.137-140

Ключові слова:

майбутні вчителі української мови і літератури, письменник як особистість, першоджерела, міждисциплінарна інтеграція, діяльнісна інтеграція, «тонкі і товсті» запитання, критичне читання, алгоритм перегляду мультимедійної презентації, інтеграційно-літературознавча компетентність

Анотація

У статті визначено ключові засади інтеграційного вивчення біографії письменника у процесі підготовки майбутніх учителів української мови і літератури. Розкрито особливості застосування міждисциплінарної інтеграції під час опрацювання першоджерельного біографічного матеріалу через історичний, філософський, психологічний, культурологічний аспекти. Репрезентовано діяльнісний аспект інтеграції: перегляд мультимедійних презентацій «Письменник як особистість» із застосуванням алгоритму, який сформований на основі стратегій критичного мислення.

 

Біографія автора

ЛІЛІЯ ОВДІЙЧУК, кандидат педагогічних наук, доцент, докторант кафедри української і зарубіжної літератури та методик викладання, Університет Григорія Сковороди у Переяславі

 

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-10-29

Номер

Розділ

Наукові статті