СТАН ГОТОВНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ДО ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В УМОВАХ КАРАНТИНУ

Автор(и)

  • МАРГАРИТА НОСКОВА кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки та інноваційної освіти, Національний університету «Львівська політехніка» https://orcid.org/0000-0003-4361-737X

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.51.2.100-104

Ключові слова:

готовність педагога, дистанційне навчання, карантин 2020, опитування педагогів

Анотація

У статті на основі аналізу наукових публікацій і статистичних даних, що перебувають у відкритому доступі, конкретизовано поняття «готовність педагога до використання дистанційного навчання» та представлено окремі результати проведеного дослідження щодо готовності вчителів закладів загальної середньої освіти до впровадження дистанційного навчання під час карантину навесні 2020 року. Зосереджено увагу на ключових проблемах, які було виявлено шляхом онлайн-опитування педагогів шкіл України. Окреслено ключові проблеми, які виникали в учителів під час організації дистанційного навчання навесні 2020 року.

 

Біографія автора

МАРГАРИТА НОСКОВА, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки та інноваційної освіти, Національний університету «Львівська політехніка»

 

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-10-19

Номер

Розділ

Наукові статті