ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ЩОДО ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВИКЛАДАЧА АСТРОНОМІЇ

Автор(и)

  • РІТА ГРАНАТ
  • ГАЛИНА РОКИЦЬКА

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.57.2.2.82-85

Ключові слова:

проблеми освіти, мододологійні проблеми, проблеми навчання, компетенції, компетентність, професійна компетентність викладача закладів вищої освіти, викладач астрономії

Анотація

Значні трансформації у сферах економіки, політики, соціальних відносинах, науці та технологіях значно змінили умови суспільного розвитку і пришвидшили еволюцію вищої освіти. Ці зміни поставили нові завдання перед сучасним вищим навчальним закладом, і аналіз проблем освіти неможливий без врахування цих змін. Для сучасної системи вищої освіти особливо важливою стала якість підготовки фахівців, оскільки освіта сама по собі вже не є вирішальним фактором на світовому ринку. Створення сучасної економіки та суспільних відносин, а також розвиток соціальної і культурної сфери суспільства вимагають відповідної якості освіти, яка є ключем до багатства та процвітання будь-якої країни. Інноваційний підхід до вирішення цієї проблеми супроводжується введенням нових ініціатив та покращень, які в сукупності призводять до глибоких змін у сфері освіти, включаючи перетворення її змісту та якості.

Біографії авторів

РІТА ГРАНАТ

аспірант 2 року навчання кафедри теорії і методики технологічної освіти, креслення та комп’ютерної графіки,Український державний університет імені Михайла Драгоманова

 

ГАЛИНА РОКИЦЬКА

кандидат фізико-математичних наук, кафедра експериментальної і теоретичної фізики та астрономії, Український державний університет імені Михайла Драгоманова

 

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-02-23

Номер

Розділ

Наукові статті