РОЛЬ ПЕДАГОГІЧНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПСИХОЛОГІЧНИХ ТА ПЕДАГОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН У ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ МОБІЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 073 "МЕНЕДЖМЕНТ" СПЕЦІАЛІЗАЦІЇ "УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ" В УМОВАХ МАГІСТРАТУРИ

Автор(и)

  • Олександр ІЄВЛЄВ Кандидат технічних наук, доцент кафедри педагогіки та соціального управління національного університету "Львівська політехніка"

Ключові слова:

мобільність, соціально-професійна мобільність, інтелектуальна мобільність, професійна мобільність, професійно-педагогічна мобільність

Анотація

У статті розкрито роль педагогічного потенціалу психологічних та педагогічних дисциплін у формуванні професійно-педагогічної мобільності студентів спеціальності 073 "Менеджмент" спеціалізації "Управління навчальним закладом" в умовах магістратури.

На основі авторської концепції розглянуто формування діяльнісної та особистісної складових професійно-педагогічної мобільності (відповідних компетентностей). За результатами проведеного аналізу та узагальнення першоджерел запропоновано введення до навчального плану спеціальності дисципліни "Професійна мобільність випускника навчального закладу".

Необхідність дослідження професійно-педагогічної мобільності фахівців в умовах магістратури актуальна в умовах їх переходу в систему освіти на педагогічні посади за відсутності в них базової педагогічної освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-06-25

Номер

Розділ

Наукові статті