ПРОЄКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ

Автор(и)

  • ТЕТЯНА МИКИТИН
  • ВІКТОРІЯ ГНЄЗДІЛОВА
  • НАТАЛІЯ БЄЛОВА
  • НЕЛЯ ДОЛИНКО

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.56.1.95-102

Ключові слова:

метод проєктів, уроки біології, пізнавальний інтерес, констатувальний і пошуковий експерименти

Анотація

У статті проаналізовано використання вчителями та сприйняття учнями методу проєктного навчання при вивченні біології у 7 класі, оскільки сучасна система навчання вимагає від учителя нових підходів до охоплення великого обсягу інформації. Доведено, що учні повинні мати зовсім інші навички: думати, розуміти суть речей, осмислювати ідеї та концепції і вже на основі цього вміти шукати потрібну інформацію, аналізувати її та застосовувати в конкретних умовах, формулювати й відстоювати свою думку. Авторами узагальнено, що для успішного досягнення цієї мети в навчальному процесі використовують проєктні технології, які забезпечує інтелектуальний та творчий розвиток особистості.

Біографії авторів

ТЕТЯНА МИКИТИН

кандидат біологічних наук, доцент, доцент кафедри біології та екології, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника

ВІКТОРІЯ ГНЄЗДІЛОВА

кандидат біологічних наук, доцент, доцент кафедри біології та екології, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника

НАТАЛІЯ БЄЛОВА

кандидат географічних наук, доцент, доцент кафедри географії та природознавства, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника

НЕЛЯ ДОЛИНКО

кандидат біологічних наук, доцент кафедри біології та екології, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-09-05

Номер

Розділ

Наукові статті