ОСОБЛИВОСТІ ДОСЛІДЖЕНЬ ПЕДАГОГІЧНИХ ІДЕЙ ІВАНА ФРАНКА В ІСТОРИЧНІЙ РЕТРОПЕРСПЕКТИВІ

  • МИХАЙЛО МАТКОВСЬКИЙ
Ключові слова: Іван Франко, франкознавство, педагогічні погляди, ретроперспектива, переосмислення

Анотація

Досліджуються особливості вивчення педагогічних поглядів Івана Франка в історичній ретроперспективі. З’ясовуються соціокультурні та політичні передумови франкознавства в різні періоди досліджень. Аргументується актуальність усебічного та більш об’єктивного і різнопланового огляду, осмислення його спадщини. Доводиться важливість критичного переосмислення методологічних підходів радянського франкознавства. Обґрунтовується необхідність систематизації педагогічного франкознавства і концептуалізації виховних ідей мислителя. Проведено аксіологічну паралель Франко-сучасність.

Біографія автора

МИХАЙЛО МАТКОВСЬКИЙ

кандидат філософських наук, доцент кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи, Львівський національний університет імені Івана Франка

 

 

   

 

 

Опубліковано
2023-09-05
Розділ
Наукові статті