ПЕРСПЕКТИВИ ВПРОВАДЖЕННЯ ІДЕЙ ВИХОВАННЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ В ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ СУЧАСНОЇ ДИТЯЧОЇ ЛІТЕРАТУРИ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Ключові слова:
толерантність, виховання, дошкільники, дитяча література, бесіда, сюжетно-рольова гра, читання.
Анотація
У статті висвітлено ідеї виховання толерантності в дошкільників засобами дитячої літератури (друга пол. ХХ – поч. ХХІ ст.), визначено основні умови та ефективні
методи їх упровадження в освітній процес закладу дошкільної освіти (ЗДО). Запропоновано критерії відбору й перелік творів для дітей
на тему толерантності. Окреслено деякі методичні аспекти опрацювання оповідань і казок В. Сухомлинського, Н. Гербіш, К. Бабкіної. Доведено дієвість різних методів і форм роботи, зокрема читання, розказування, бесіди на основі прочитаного, інсценізації, сюжетно-рольові гри та ін.)