СИСТЕМА ВИХОВАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ У МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • ОЛЕНА КАПУСТІНА викладач кафедри теорії та методики дошкільної освіти Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради https://orcid.org/0000-0001-8859-7435

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.51.2.49-52

Ключові слова:

моделювання, система, майбутні педагоги дошкільної освіти, соціальні цінності

Анотація

У статті розглянуто освітні вимоги до особистості педагога дошкільної освіти відповідно до сучасних нормативних документів галузі дошкільної освіти. Встановлено, що для фахівця нової формації необхідно мати високий рівень вихованості цінностей, соціальних зокрема. Зроблено висновок щодо доцільності використання моделі системи виховання соціальних цінностей у майбутніх педагогів дошкільної освіти. Розглянуто теоретичні аспекти моделювання, а саме сутність поняття “алгоритм”. Представлено термін «система». Проаналізовано існуючі моделі щодо покращення освітнього процесу, а також підвищення рівня вихованості здобувачів освіти. Презентовано власну модель системи виховання соціальних цінностей у майбутніх педагогів дошкільної освіти.

 

Біографія автора

ОЛЕНА КАПУСТІНА, викладач кафедри теорії та методики дошкільної освіти Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради

 

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-12-21

Номер

Розділ

Наукові статті