РОЛЬ МАЙСТРА ВИРОБНИЧОГО НАВЧАННЯ У ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНОЇ МОБІЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ

Автор(и)

  • Євеліна ЦАРЬОВА виконувач обов’язків директора Державного навчального закладу “Хмельницький центр професійно-технічної освіти сфери послуг”

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.48.1.74-77

Ключові слова:

професійна мобільність, кар’єрне зростання, професійна (професійно-технічна) освіта, майстер виробничого навчання

Анотація

У статті здійснено аналіз різноманітних підходів до визначення сутності поняття “професійна мобільність”. Висвітлено роль професійної мобільності у кар’єрному зростанні майбутніх кваліфікованих робітників. Зроблено висновок про те, що провідну роль у формуванні професійної мобільності майбутніх фахівців відіграють майстри виробничого навчання, професійний розвиток яких забезпечує система методичної роботи закладу професійної (професійно-технічної) освіти. Подано основні форми методичної роботи (на прикладі Державного навчального закладу «Хмельницький центр професійно-технічної освіти сфери послуг») щодо професійного розвитку майстрів виробничого навчання з метою забезпечення формування професійної мобільності майбутніх фахівців сфери послуг.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-05-27

Номер

Розділ

Наукові статті