РОЛЬ МУЗИКИ ПРИ ВИВЧЕННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У СУЧАСНОМУ СУСПІЛЬСТВІ

Array

Автор(и)

  • Олександра КАЧМАР доктор філософських наук,професор, кафедра фахових методик і технологій початкової освіти, ДВНЗ “Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника” https://orcid.org/0000-0002-2002-4603
  • Оксана КРИЦАК старший викладач кафедри англійської мови, Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу https://orcid.org/0000-0002-3305-2582

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.50.1.94-97

Ключові слова:

навички слухання та говоріння, нова лексика, прослуховування та спів англійських пісень, структура речення, звуки, лексичні та граматичні навички, повторювати, пригадувати, комунікативна компетенція

Анотація

Автори статті ставлять собі за  мету дослідити та висвітлити вплив музики у викладанні англійської мови. У статті розгянуто різні підходи та методики використання котрих допоможе студентам опанувати англійську мову та покращити лексичні й граматичні навички. Особлива увага приділяється аудіо- лінгвістичному методу та важливій ролі пісень у вивченні англійської мови. Музика надає особливу перевагу тих, хто вивчає нову мову,сприяючи процесу запам’ятовування нових лексичних та граматичних конструкцій. Прослуховування пісень та співів - природний і приємний спосіб практикувати нові звуки, слова та фрази. Вивчення пісень,опанування гри на  музичному інструменті багато в чому подібні до вивчення іноземної мови. Сучасні технології сприяють використанню музики на заняттях англійської мови. Під час таких занять замість того, щоб зосередитись на одному єдиному завданні можна одночасно слухати англійську пісню, вивчити нову лексику, а також  граматику, читати та писати коротку розповідь. Така різноманітність робить заняття цікавим та є ефективним. Автори пропонують різні види діяльності, котрі сприятимуть запам'ятовуванню необхідного матеріалу, повторенню та розвитку комунікативної компетенції,що є запорукою успіху викладання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-05-01

Номер

Розділ

Наукові статті