СУТНІСТЬ ПРОФЕСІЙНОЇ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ БАКАЛАВРІВ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ

Автор(и)

  • Наталія КОЛОДІЙ викладач кафедри української мови Національного університету «Львівська політехніка

Ключові слова:

фахівець соціальної роботи, мовна освіта, мовна компетенція, мовленнєва компетентність, формування професійної мовленнєвої компетентності

Анотація

У статті досліджено сутність професійної мовленнєвої компетентності бакалаврів соціальної роботи закладів вищої освіти. Визначено, що професійна мовленнєва компетентність фахівця із соціальної роботи – це його здатність якісно та ефективно використовувати мовні норми для досягнення визначених, відповідно до конкретних професійно-мовленнєвих ситуацій цілей та завдань.

Доведено необхідність проведення нових наукових досліджень та пошуку відповідних дидактичних і практичних рішень у питаннях організації та здійснення професійної мовленнєвої підготовки майбутніх фахівців із соціальної роботи, створенні у закладах вищої освіти відповідного освітнього мовного середовища.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-11-22

Номер

Розділ

Наукові статті