ІНТЕРНЕТ ПРИ НАВЧАННІ ІНОЗЕМНИМ МОВАМ ЯК СКЛАДОВА ПРОЦЕСУ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ ОСВІТИ В КОНТЕКСТІ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ СУСПІЛЬСТВА

Автор(и)

  • Галина ЛАЗАРУК викладач кафедри англійської мови Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу
  • Людмила БОЙКІВ викладач кафедри англійської мови Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу

Ключові слова:

Інтернет, інформатизація освіти, професійно-орієнтована англомовна підготовка, моніторинг навчальної діяльності, інтенсифікація процесу навчання, глобалізація суспільства

Анотація

У статті обґрунтовується доцільність забезпечення активної і плідної життєдіяльності в інформаційному суспільстві, підвищення якості, доступності та ефективності освіти, створення умов для широких верств населення щодо здійснення ними навчання протягом усього життя завдяки широкому впровадженню методів і засобів ІКТ та комп'ютерно-орієнтованих технологій діяльності. Пропонується оптимізувати процес оволодіння іноземними мовами (на прикладі англійської) за допомогою введення профільного навчання, поглиблення інтеграції і розширення масштабів упровадження засобів ІКТ у загальноосвітні, професійно-технічні та ВТНЗ. Для реалізації даного процесу береться за основу створення таких автоматизованих систем: із розроблення комп'ютерно-орієнтованих програмно-методичнихкомплексів, підтримки наукових досліджень, моніторингу результатів застосування педагогічних інновацій, оцінювання і моніторингу результатів навчальної діяльності, підтримки процесу навчання. Даний підхід уможливлює формування моделі сучасного конкурентоспроможного інженера ХХІ століття.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-06-25

Номер

Розділ

Наукові статті