Проблематизація у площині структури наукового предмета (лекційні матеріали до теми)

Автор(и)

  • Ігор Козлик Кафедра світової літератури і порівняльного літературознавства, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника

DOI:

https://doi.org/10.15330/sch.2023.12.67-73

Ключові слова:

проблематизація, донаукове знання, наукове знання, постнаукове знання, загальна методологія, літературознавча епістемологія, науковий предмет, наукова творчість

Анотація

У науково-методичній статті представлені аналітично систематизовані матеріали до теми «Структура наукового предмета» з навчальної дисципліни «Сучасна літературознавча епістемологія». Мета. Надати здобувачам освіти адаптований матеріал для самостійного опрацювання теми. Дослідницька методика. Аналітична систематизація та навчально-методична адаптація. Результати. Подано варіант актуалізації традиційної літературознавчої методології у проекції на засади системомиследіяльнісного підходу. Наукова новизна. Вперше подано літературознавче висвітлення феномена проблематизації з послідовним урахуванням напрацювань загальної методології Г. П. Щедровицького. Практичне значення. Стаття може бути використана у підготовці лекцій, семінарський занять та в самостійній роботі з курсу «Сучасна літературознавча епістемологія».

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-06-01

Номер

Розділ

Методика викладання літератури