ДУХОВНЕ ВИХОВАННЯ УЧНІВ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ У ВОЄННИЙ ЧАС

Автор(и)

  • Копчук-Кашецька Марія кандидатка педагогічних наук, доцентка, доцентка кафедри початкової освіти, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (м. Івано-Франківськ, Україна)
  • Оксана Цюняк докторка педагогічних наук, професорка, професорка кафедри початкової освіти, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, (м. Івано-Франківськ, Україна)
  • Світлана Довбенко кандидатка педагогічних наук, доцентка, доцентка кафедри початкової освіти, Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника (м. Івано-Франківськ, Україна)

DOI:

https://doi.org/10.15330/msuc.2023.28.109-112

Ключові слова:

духовність, духовні цінності, виховання, учні, нова українська школа

Анотація

аналізу особливостей духовного виховання учнів за умов війни в контексті розвитку Нової української школи. Оскільки Україна долає виклики воєнного конфлікту та нестабільності, неможливо переоцінити важливість духовного та морального виховання дітей та юнацтва. З урахуванням непередбачуваних викликів та стресових ситуацій, які виявляються у воєнний час, досліджуються методи та підходи, спрямовані на формування духовної стійкості, патріотизму та гуманістичних цінностей з-поміж учнів. Автори акцентують на важливості співпраці педагогів, батьків та громадськості у формуванні духовних цінностей учнів під час війни, що має велике значення для майбутньої України. Розглядається вплив військового конфлікту на психологічний стан учнів та їхній загальний добробут. Наголошується на важливості формування морального, фізичного, духовного, психічного здоров’я дітей та юнацтва, створення позитивного мікроклімату в закладі освіти. Висвітлюються питання щодо включення сучасних технологій та інтерактивних методів у навчальний процес, що покращує якість освіти за умов військового конфлікту. Зроблено висновки, що духовне виховання учнів за умов воєнного часу є актуальним завданням, яке вимагає уваги освітян, науковців та осмисленого підходу. Продуктивна співпраця між учителями, батьками та громадськістю є ключовим чинником у формуванні духовних цінностей у юного покоління українців. Автори пропонують комплексний підхід до духовного виховання учнів Нової української школи у воєнний період, ураховуючи потреби та особливості сучасного шкільного середовища. Результати дослідження можуть бути корисними для педагогів, адміністрації навчальних закладів та всіх, хто цікавиться питаннями духовної освіти та виховання дітей та юнацтва за умов сучасних викликів, перед якими постала українська освіта, та умов воєнного часу.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-04-25

Як цитувати

Марія , К.-К., Цюняк, О. ., & Довбенко, С. . (2023). ДУХОВНЕ ВИХОВАННЯ УЧНІВ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ У ВОЄННИЙ ЧАС. Гірська школа Українських Карпат, (28), 109–112. https://doi.org/10.15330/msuc.2023.28.109-112

Номер

Розділ

ПРОБЛЕМИ НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ У ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ ГІРСЬКИХ РЕГІОНІВ

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають