МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ В МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ КОМПЕТЕНЦІЇ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЗА ДОПОМОГОЮ АУДІЮВАННЯ ТА ЧИТАННЯ ТЕКСТІВ

Автор(и)

  • Ігор Романишин кандидат педагогічних наук, доцент, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (м. Івано-Франківськ, Україна)
  • Світлана Яців кандидат педагогічних наук, доцент, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (м. Івано-Франківськ, Україна)

DOI:

https://doi.org/10.15330/msuc.2022.26.145-151

Анотація

Стаття присвячена проблемі формування в молодших школярів компетенції вивчення англійської мови за допомогою аудіювання та читання текстів. Автори розкривають теоретичні аспекти вивчення англійської мови та її місце і роль у сучасній освіті. Визначено основні завдання та зміст профільного навчання; досліджено методики читання та аудіювання текстів. Зроблено висновок, що профілізація школи на сьогоднішній день є одним із важливих напрямів модернізації української загальної освіти. Уведення профільного навчання у молодших (1-4- х) класах загальноосвітніх навчальних закладів зумовлено сучасними тенденціями розвитку національної освіти, соціальним замовленням до школи з боку держави та суспільства, соціально-економічним і соціально-культурним розвитком України, а також аналізом позитивного досвіду шкільної освіти зарубіжних країн. Теоретичною базою впровадження профільного навчання є низка освітніх документів: закони України “Про освіту”, “Про загальну середню освіту”, Концепція профільного навчання у молодшій школі, Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти, Концепція «Нова українська школа» та інші нормативно-правові документи. Основні теоретичні напрацювання вітчизняних і зарубіжних учених з урахуванням практичного досвіду в організації навчання школярів молодших класів утілено в Концепції профільного навчання в початковій школі. Наголошено, що сучасній українській школі, як ніколи, потрібні ініціативні, творчі, професійні педагоги, готові до постійної самоосвіти та саморозвитку, пошуку ефективних форм навчання, орієнтованих на використання інноваційних педагогічних технологій у галузі вивчення іноземної мови, тому успішна реалізація предметно-орієнтованого навчання учнів початкової школи (створення нормативно-правової бази, навчально-методичного забезпечення тощо) потребує системної та ефективної співпраці керівників освіти, науковців та всіх учасників навчально-виховного процесу.

Ключові слова: профільне навчання, іншомовна діяльність, автентичне мовлення, монологічне мовлення, іншомовна комунікативна компетенція, літературно-розмовне мовлення.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-04-26

Як цитувати

Романишин, І. ., & Яців, С. . (2022). МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ В МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ КОМПЕТЕНЦІЇ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЗА ДОПОМОГОЮ АУДІЮВАННЯ ТА ЧИТАННЯ ТЕКСТІВ. Гірська школа Українських Карпат, (26), 145–151. https://doi.org/10.15330/msuc.2022.26.145-151

Номер

Розділ

ПРОБЛЕМИ НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ У ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ ГІРСЬКИХ РЕГІОНІВ