ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ УПРАВЛІННЯ ЕДУКАЦІЄЮ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ В УМОВАХ ДІДЖИТАЛІЗАЦІЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Альона Прокопенко кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри інформатики, Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради, (м. Харків, Україна)

DOI:

https://doi.org/10.15330/msuc.2022.26.152-155

Анотація

Наукове дослідження щодо процесу едукації МУ в умовах діджиталізації освіти спрямовує автора на необхідність вивчення питання реалізації управління процесом едукації. Для цього потрібно дослідити проблему забезпечення організаційно-педагогічних умов та висвітлити авторське бачення розв’язання цієї проблеми. Здійснено вивчення та аналіз наукових досліджень вітчизняних та зарубіжних науковців щодо розуміння проблеми педагогічних та організаційно-педагогічних умов забезпечення процесу едукації МУ, а також організації цих умов під час діджиталізації освітнього простору вищої освіти. Автором зазначено, що процес організації та управління едукацією МУ повинен передбачати кілька особливостей. Серед них виокремлено: мотиваційна та вікова складова, яка спрямована на активність та цілеспрямованість МУ під час едукації; взаємодія із стейкхолдерами, які висувають актуальні вимоги до конкурентноспроможності випускників, а й від так коригують освітні програми, сприяють поглибленню передбачуваних результатів едукації МУ; урахування особливостей умов діджиталізації освіти, що пов’язані із формування готовності МУ до використання інформаційно-комунікативних засобів едукації у своїй майбутній професійній діяльності. У статті досліджено дві організаційно-педагогічні умови управляння едукацією МУ в сучасних умовах діджиталізації вищої освіти, а саме модернізація діяльності управлінського кластера та забезпечення ефективності функціонування студентоцентриського середовища. Визначено, що ці умови ґрунтуються на формуванні практичного досвіду кожного майбутнього фахівця, який готовий до освітніх та наукових викликів сьогодення, а також здатен до самоосвіти в умовах діджиталізації. Так ці організаційно-педагогічні умови сприяють забезпечення продуктивне управління едукацією МУ в умовах діджиталізації освіти.

Ключові слова: умови, діджиталізація, діджиталізація освіти, майбутній учитель (МУ), едукація, управління, управління едукацією

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-04-26

Як цитувати

Прокопенко, А. . (2022). ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ УПРАВЛІННЯ ЕДУКАЦІЄЮ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ В УМОВАХ ДІДЖИТАЛІЗАЦІЇ ОСВІТИ. Гірська школа Українських Карпат, (26), 152–155. https://doi.org/10.15330/msuc.2022.26.152-155

Номер

Розділ

ПРОБЛЕМИ НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ У ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ ГІРСЬКИХ РЕГІОНІВ