ІНТЕГРАЦІЯ МЕДІАДИДАКТИКИ В ОСВІТНІЙ ПРОСТІР НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • Інна Червінська доктор педагогічних наук, професор кафедри педагогіки початкової освіти, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (м. Івано-Франківськ, Україна)
  • Катерина Фомін кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки початкової освіти, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (м.Івано-Франківськ, Україна)
  • Ярослав Никорак заступник директора з навчально-методичної роботи Івано-Франківського фахового коледжу, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (м.Івано-Франківськ, Україна)
  • Андрій Червінський кандидат історичних наук, доцент кафедри географії та природознавства, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (м.Івано-Франківськ, Україна)

Анотація

У статті розкриваються найбільш ефективні шляхи інтеграції медіадидактики в освітній простір Нової української школи шляхом застосування інноваційних медіатехнологій та медіаресурсів. Автори наголошують, що у сучасних реаліях ключову роль набувають уміння працювати з різними видами медіатекстів, оцінювати якість та достовірність одержуваної інформації, протистояти маніпулятивному впливу, формувати конструктивну медіаповедінку. Дослідниками увиразнюється думка про те, що медіадидактика досліджує функціонування засобів масової інформації у процесі навчання, а мета медійного виховання полягає у підготовці молоді до критичного сприймання медіаресурсів. Вказується, що сучасна педагогіка розглядає технології медіаосвіти як один із ефективних засобів підвищення якості навчання, оскільки медіаосвітні технології втілюють принципи гуманізації освіти, сприяють підвищенню інтелектуального, культурного, духовного, морального рівня майбутнього громадянина. Наголошується, що ідея інтегративної освіти відображає одну з основних концепцій розвитку Нової української школи – ідею формування компетентної особистості та розвитку в здобувачів освіти цілісного бачення світу. Дослідники вказують на значимість інтегративності у сучасній освіті, яка спрямована на реалізацію цілісності освітнього процесу як важливого засобу соціалізації зростаючої особистості. Окреслено перспективи інтеграції педагогічного потенціалу медіаресурсів і медіатехнологій медіадидактики в освітньому процесі Нової української школи. Оскільки медіадидактика відіграє важливу роль у модернізації змісту освіти і надає йому інноваційного характеру.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-26

Як цитувати

Червінська, І. ., Фомін, К. ., Никорак, Я. ., & Червінський, А. . (2021). ІНТЕГРАЦІЯ МЕДІАДИДАКТИКИ В ОСВІТНІЙ ПРОСТІР НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Гірська школа Українських Карпат, (25), 21–26. вилучено із https://scijournals.pnu.edu.ua/index.php/msuc/article/view/5791

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИКО-ПЕДАГОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають