ІНФОРМАЦІЙНЕ СУСПІЛЬСТВО ТА ІНФОРМАТИЗАЦІЯ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Оксана Кондур доктор педагогічних наук, професор, декан педагогічного факультету, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (м. Івано-Франківськ, Україна)
  • Наталія Фучинська викладач Коломийського економіко-правового коледжу, Київського національного торговельно-економічного університету (м. Коломия, Україна)

DOI:

https://doi.org/10.15330/msuc.2021.24.11-15

Ключові слова:

вища освіта, інформатизація, інформаційно-комунікаційні технології, освітній процес, навчання

Анотація

У сучасному світі інформаційні технології активно використовуються у всіх сферах життя. Інформаційний складник відіграє також істотну роль у формуванні конкурентоспроможного фахівця. У статті подано розуміння інформаційного суспільства як етапу розвитку постіндустріального суспільства, описано риси, що вирізняють
таке суспільство від усіх попередніх форм соціуму. Також структуровано ознаки інформаційного суспільства із диференціацією його позитивних та негативних рис за впливом на розвиток індивіда та держави. Закцентовано увагу, що базисом інформаційного суспільства є інформація, знання та технології.
Зміна пріоритетів суспільного розвитку в бік активного застосування інформаційно-комунікаційних технологій зумовила вплив на освітню галузь. Цей процес трактується як інформатизація освіти.
Інформатизація освіти має низку складників: дидактичний – розробка методів і засобів навчання та виховання за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій, змістовий – наповнення навчального матеріалу сучасними досягненнями інформаційних технологій для майбутньої професійної реалізації здобувачів освіти, організаційний
– активне використання сучасних форм організації навчання (дистанційна освіта, е-освіта, неформальна освіта) управлінський – застосування цифрових технологій в управлінні освітнім процесом, упровадження корпоративної моделі управління закладом вищої освіти. При цьому основним завдання вищої освіти є підготовка конкурентоспроможного фахівця, здатного до швидкої адаптації до змінних умов ринку праці, до самоосвіти та самореалізації. конкурентоспроможного фахівця, здатного до швидкої адаптації до змінних умов ринку праці, до самоосвіти та самореалізації.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-06-01

Як цитувати

Кондур, О. ., & Фучинська, Н. . (2021). ІНФОРМАЦІЙНЕ СУСПІЛЬСТВО ТА ІНФОРМАТИЗАЦІЯ ОСВІТИ. Гірська школа Українських Карпат, (24), 11–15. https://doi.org/10.15330/msuc.2021.24.11-15

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИКО-ПЕДАГОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ