ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ ТЕХНОЛОГІЯМИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ЯК ЧИННИК ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ СТУДЕНТІВ

Автор(и)

  • Галина Гребінка кандидат наук з фізичного виховання і спорту, доцент, доцент кафедри фізичного виховання, Національний університет «Львівська політехніка» (м. Львів, Україна)
  • Ярослав Зубрицький старший викладач кафедри фізичного виховання, Національний університет «Львівська політехніка» (м. Львів, Україна)
  • Elena Rozhko викладачка кафедри фізичного виховання, Національний університет «Львівська політехніка» (м. Львів, Україна)
  • Максим Тараненко викладач кафедри фізичного виховання, Національний університет «Львівська політехніка» (м. Львів, Україна)

DOI:

https://doi.org/10.15330/msuc.2021.24.5-10

Ключові слова:

фізичне виховання, студент, заклад вищої освіти, дистанційні технології, здоровий спосіб життя

Анотація

У статті розглянуто питання здорового способу життя студентів у процесі їхнього фізичного виховання під час навчання в закладах вищої освіти. Актуальність дослідження зумовлена значними проблемами щодо збереження здоров’я молоді в державному масштабі, зумовленої упровадженням карантинних обмежень в освітніх установах.
Мета дослідження – виявлення можливості дисципліни «Фізичне виховання» засобами дистанційних технологій у формуванні навичок здорового способу життя студентів ЗВО. В основу дослідження покладено використання комплексу загальнонаукових теоретичних методів: аналіз, синтез, систематизацію, узагальнення. Установлено, що
реалії нинішнього освітнього процесу висувають першочергове завдання перед дисципліною «Фізичне виховання» у ЗВО – збереження та зміцнення здоров’я студентської молоді шляхом формування навичок здорового способу життя. Досліджено практику використання технологій дистанційного навчання у фізичному вихованні студентів,
проаналізовано можливості такого освітнього процесу у формуванні мотивації та потреби студентів у дотриманні основ здорового способу життя за умов карантину. Визначено, що до переліку останніх належать: побудова занять на основі особистісно зорієнтованого підходу, наочність рекомендацій уявлення про формування мотивації до фізичної активності; забезпечення можливості студентами здійснювати моніторинг показників індивідуального розвитку; набуття навичок підвищення валеологічної культури харчування; підвищення рухової активності в режимі навчального дня та дотримування санітарно-гігієнічного режиму. За результатами дослідження розширено відомості щодо потенцій інноваційних дистанційних технологій у оптимізації впливу фізичного виховання на особистість студента задля виховання потреби здорового способу життя в студентські роки, що дасть змогу забезпечити в майбутньому збереження їхнього здоров’я.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-06-01

Як цитувати

Гребінка, Г. ., Зубрицький, Я. ., Rozhko, E. ., & Тараненко, М. . (2021). ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ ТЕХНОЛОГІЯМИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ЯК ЧИННИК ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ СТУДЕНТІВ. Гірська школа Українських Карпат, (24), 5–10. https://doi.org/10.15330/msuc.2021.24.5-10

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИКО-ПЕДАГОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ