СИСТЕМА БАГАТОРІВНЕВОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ В УКРАЇНІ

Автор(и)

  • Альона Прокопенко кандидат педагогічних наук, викладач кафедри інформатики Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради, (м. Харків, Україна)

Ключові слова:

багаторівневе навчання, безперервна освіта, принципи, майбутні учителі, рівні освіти, підготовка фахівців

Анотація

На основі аналізу науково-педагогічної та спеціальної літератури у статті розглянуто рівні підготовки фахівців, а саме: початковий рівень (короткий цикл) вищої освіти; перший (бакалаврський) рівень; другий (магістерський) рівень; третій (освітньо-науковий / освітньо-творчий) рівень; науковий рівень.
Зосереджено увагу на принципах, які представлено у Меморандумі безперервного процесу освіти європейського союзу, а також принципах безперервного навчання майбутніх учителів, а саме: багаторівневості професійних освітніх програм; додатковості базової і післядипломної професійної освіти; маневреності професійних освітніх програм; наступності; послідовності; зв’язку із життям.
Також у процесі дослідження з’ясовано, що термін «багаторівневе навчання» асоціюється близько із двадцятьма супутніми, такими як: навчання протягом життя, безперервне навчання, навчання людей третього віку тощо.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-06-26

Як цитувати

Прокопенко, А. . (2020). СИСТЕМА БАГАТОРІВНЕВОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ В УКРАЇНІ. Гірська школа Українських Карпат, (22), 126–128. вилучено із https://scijournals.pnu.edu.ua/index.php/msuc/article/view/4346

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ