ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ВЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В ПРОЦЕСІ ЇХНЬОЇ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ

Автор(и)

  • Наталія Пазюра доктор педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри авіаційної англійської мови, Національний авіаційний університет

DOI:

https://doi.org/10.15330/msuc.2018.19.91-94

Ключові слова:

професійна освіта, компетентності учителя англійської мови, форми та методи навчання, конструктивістський підхід, креативне навчання

Анотація

Актуальність статті зумовлена розширенням міжнародного співробітництва в різних сферах діяльності під впливом глобалізаційних тенденцій, стрімким розвитком міжнародних ділових контактів. Ці чинники актуалізують володіння іноземною мовою, зазвичай англійською, як засобом міжкультурного спілкування. Мета і завдання дослідження полягають у тому, щоб на визначній теоретичній основі схарактеризувати особливості практичного формування важливих компетенцій майбутніх учителів англійської мови в процесі їх професійної підготовки. Методологія дослідження включала описові методи (дослідження, аналіз та опис документів, наукові та освітні джерела) та порівняльний метод (ідентифікація загальних і окремих педагогічних закономірностей).

Досліджено теоретичні засади підготовки вчителів англійської мови: застосування конструктивістського, комунікативного, студентоцентрованого підходів, що забезпечують студентів можливістю конструювати їхні знання та розвивати навички комунікації у реальній або змодельованій ситуації. Виявлені практичні методи та технології, що сприяють удосконаленню процесу професійної підготовки учителів англійської мови, а саме: проблемно-орієнтоване та автономне навчання, що змушує студентів до пошуку професійної інформації, виконання креативних завдань. Особливо важливим є питання оновлення змісту навчання у закладах вищої освіти відповідно до принципів особистісно-орієнтованого підходу, який націлений на розвиток особистості майбутніх викладачів, їхньої професійної компетентності, саморозвиток. Виявлені необхідні компетентності викладача англійської мови. До них віднесені спеціальна, методична, управлінська, комунікативна, креативна. Підсумком статті є настанова щодо необхідності дослідження особливостей викладання англійської мови з метою підвищення ефективності підготовки майбутніх учителів до професійної діяльності.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-11-27

Як цитувати

Пазюра, Н. (2018). ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ВЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В ПРОЦЕСІ ЇХНЬОЇ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ. Гірська школа Українських Карпат, (19), 91–94. https://doi.org/10.15330/msuc.2018.19.91-94

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ