Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Освітній простір України
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний штат
Контактна інформація
Пошук
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Home
/
Архіви
/
№ 13 (2018)
№ 13 (2018)
Опубліковано:
2020-04-30
ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Полікультурне виховання особистості крізь призму праць М. Г. Стельмаховича
Тетяна Атрощенко
7-12
PDF
Принцип наступності у руслі модернізації початкової освіти : Нова українська школа
Неллі Лисенко
12-20
PDF
Педагогічні персоналії зарубіжжя у студіях української педагогічної компаративістики: історіографічний аспект
Ірина Розман
21-28
PDF
Становлення та розвиток жіночої середньої фахової освіти у Західній Україні (кін. ХІХ-поч. ХХ ст.)
Галина Сівкович
28-35
PDF
ВИЩА ШКОЛА
Формування культури наукового мовлення майбутніх фахівців інформаційної, бібліотечної та архівної справи у процесі професійної підготовки
Галина Білавич
36-42
PDF
Освоєння майбутніми культурологами інтерактивного освітнього середовища
Надія Воронова
43-48
PDF
Професійна підготовка фахівців дошкільної освіти до роботи в умовах інклюзивного освітнього середовища
Наталія Кирста
49-54
PDF
Формування інноваційного потенціалу майбутнього викладача
Людмила Козак
54-60
PDF
Професійна підготовка майбутніх дефектологів за системно-діяльнісним підходом
Марина Кононова
61-65
PDF
Особливості становлення особистісно-професійних якостей майбутніх учителів-логопедів
Юлія Максимів, Світлана Чупахіна
66-76
PDF
Формування педагогічної майстерності фахівців початкової освіти у процесі магістерської підготовки
Наталія Матвеєва
76-82
PDF
Актуальні методологічні підходи до підготовки майбутніх учителів іноземної мови
Оксана Рогульська
82-88
PDF
Петанк як засіб розвитку рухових якостей студентів з ослабленим здоров’ям
Анна Таможанська, Олена Мятига, Наталя Гончарук , Лариса Улаєва
89-97
PDF
Готовність майбутніх педагогів до використання інформаційних технологій у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами
Світлана Чупахіна
97-108
PDF
Формування комунікативної компетентності студентів-філологів
Лариса Шевцова, Любов Башманівська
108-114
PDF
ТЕОРІЯ ВИХОВАННЯ
Виховання доброзичливості у дітей дошкільного віку як педагогічна проблема
Леоніда Пісоцька
115-119
PDF
Підготовка майбутніх вихователів до використання рухливої гри як засобу формування ціннісних орієнтацій дітей дошкільного віку
Ольга Пуйо
120-126
PDF
Духовно-моральні цінності як ознака професіоналізму вихователя сучасного закладу дошкільної освіти
Тетяна Танько
126-132
PDF
Формування ціннісних орієнтацій майбутнього педагога-музиканта як суб’єкта музично-просвітницької діяльності
Фань Чженьсюань
132-138
PDF
Формування професійних цінностей майбутніх педагогів у позааудиторній роботі закладів вищої освіти
Олена Гомонюк
139-146
PDF
Вітально-чуттєві цінності людини – суб’єкта, носія і творця ціннісного потенціалу
Олександра Лисенко
146-153
PDF
ТЕОРІЯ НАВЧАННЯ
Вимоги до організаційно-педагогічних умов дистанційного професійного навчання
Світлана Кравець
154-159
PDF
Професіограма сучасного вчителя початкових класів у руслі впровадження концепції Нової української школи
Олександра Кузенко, Людмила Мацук
160-166
PDF
Особливості організації логопедичної роботи з дітьми дошкільного віку
Олександра Лисенко, Ольга Камінська
167-172
PDF
Організація корекційної роботи в закладі дошкільної освіти з дітьми групи ризику
Олександра Лисенко, Віталія Тринчій
172-179
PDF
Інформаційне забезпечення мистецької освіти дітей дошкільного віку
Ірина Новоселецька
179-186
PDF
Проектно-технологічний підхід у площині модернізації освітніх систем
Олександр Слободяник
187-192
PDF
Мова
English
Українська