Діяльнісний підхід у професійній підготовці майбутніх педагогів до творчої художньо-конструктивної діяльності з дітьми дошкільного віку

Автор(и)

  • Галина Борин

DOI:

https://doi.org/10.15330/esu.1.52-58

Ключові слова:

художньо-конструктивна діяльність, розвиток, підготовка майбутніх вихователів, творчість, дитина, педагог

Анотація

У статті проаналізовано актуальні погляди на професійну підготовку майбутніх педагогів дошкільних закладів освіти. Виокремлено основні напрями удосконалення підготовки студентів спеціальності “Дошкільна освіта” в контексті художньо-конструктивної діяльності вихованців. Охарактеризовано особливості художньо-конструктивної діяльності дітей дошкільного віку та окреслено зміст та напрями підготовки майбутніх педагогів в означеному напрямі на основі діяльнісного підходу.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-11-22

Номер

Розділ

ВИЩА ШКОЛА