Евристичний метод Г. Поля в оцінці педагогів дошкільної освіти

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.15330/jpnu.11.1.103-110

Ключові слова:

евристичний метод Г. Поля, математична освіта, розв'язування задач, педагог дошкільної освіти

Анотація

У пропонованому тексті представлено деякі питання викладання математики на першому освітньому етапі. Обґрунтовано, що ефективне навчання математики має вирішальне значення для розвитку навичок мислення та розв'язання проблем у повсякденному житті, адже, як засвідчує педагогічна практика, проблемні методи є одними з найефективніших у викладанні. Враховуючи їхню освітню цінність, у статті виокремлено евристичний метод угорського вченого Г. Поля, що полягає у розв'язуванні задач для формування компетентностей у процесі вивчення математики. Автором презентовано приклади використання цього методу в роботі з молодшими школярами. Помітний дефіцит польської літератури щодо застосування цього методу в роботі з учнями молодшого шкільного віку спонукав автора до глибокого осмислення окресленої проблеми. Стаття містить результати опитування щодо знання методу Г. Поля, яке проведено серед учителів початкових класів, розташованих у Сілезькому воєводстві. У дослідженні здійснено спробу визначити думку опитаних учителів щодо цього методу та встановити, якими вони бачать можливості його використання в дошкільній освіті. Отримані результати дослідження показують, що, незважаючи на багато освітніх цінностей, даний метод не користується великою популярністю серед респондентів. Тому акцентовано на його можливостях для практичного застосування. Ці результати спонукають до подальших роздумів щодо деяких шляхів популяризації проблемних методів серед професійно активних педагогів і студентів, які готуються до роботи з учнями молодшого шкільного віку.

##submission.downloads##

##submission.additionalFiles##

Опубліковано

2024-03-31

Як цитувати

[1]
Кавяк , Е. 2024. Евристичний метод Г. Поля в оцінці педагогів дошкільної освіти. Журнал Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. 11, 1 (Бер 2024), 103–110. DOI:https://doi.org/10.15330/jpnu.11.1.103-110.

Номер

Розділ

Педагогіка