Система вищої технічної освіти Німеччини

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.15330/jpnu.9.1.112-122

Ключові слова:

освіта, технічна освіта, вища технічна освіта, навчальний план, університети, прикладні професійні школи Німеччини, плата за навчання, студентські внески

Анотація

У цій статті описано систему вищої технічної освіти Німеччини, яка є передовою країною, яка вже багато століть впроваджує нові етапи, схеми та плани розвитку освіти; її технології навчання запозичують інші країни, а студенти з усього світу мріють потрапити до одного з вищих навчальних закладів. Ця країна посідає одне з перших місць щодо підготовки фахівців технічного профілю, а тому є важливим проаналізувати та систематизувати систему вищої технічної освіти Німеччини. Вищі технічні заклади поділяються на університети та вищі прикладні професійні школи, наводяться приклади навчальних програм. У німецьких технічних університетах є різні напрями навчання, які є представленими та порівняними. У статті описано навчальні програми на різних факультетах закладів освіти. Визначено години навчання, проілюстровано практичний та теоретичний відсоток навчання. Вказано, що професійна вища технічна освіта у вищих прикладних професійних школах Німеччини базується на дуальному навчанні робітників за різними спеціальностями. Визначено сутність дуальної системи освіти. Показано кількість іноземних студентів та країни, з яких вони прибувають. Зазначено, що Німеччина є відкритою країною для іноземних студентів, і навчання тут широко орієнтоване на них. Представлено способи оплати навчання та можливості безкоштовного навчання. Автори приходять до висновку, що університети представляють загальну модель навчання, в той час, як студент може поєднувати навчання з трудовою діяльністю у вищих прикладних школах. Абітурієнт також може обирати між денною та заочною формами навчання.

##submission.downloads##

##submission.additionalFiles##

Опубліковано

2022-04-27

Як цитувати

[1]
Андрійчук , Н. і Динович , А. 2022. Система вищої технічної освіти Німеччини. Журнал Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. 9, 1 (Квіт 2022), 112–122. DOI:https://doi.org/10.15330/jpnu.9.1.112-122.

Номер

Розділ

Педагогіка