Заняття-дискусії як ефективна форма вивчення внутрішньої медицини

Автор(и)

  • Роман Яцишин Івано-Франківський національний медичний університет
  • Наталія Чернюк Івано-Франківський національний медичний університет
  • Петро Герич Івано-Франківський національний медичний університет
  • Оксана Дрогомерецька Івано-Франківський національний медичний університет
  • Галина Курилів Івано-Франківський національний медичний університет

DOI:

https://doi.org/10.15330/jpnu.8.1.99-105

Ключові слова:

заняття-дискусія, інтенсифікація навчального процесу, інтерактивні технології

Анотація

З метою підвищення якості підготовки студентів IV курсу медичного факультету та факультету підготовки іноземних громадян, а також інтенсифікації навчального процесу на кафедрі внутрішньої медицини №1, клінічної імунології та алергології Івано-Франківського національного медичного університету впроваджено сучасний вид семінару – заняття-дискусію. Для успішного проведення дискусії, запропоновано чітку організацію заняття, яка полягає в ретельному плануванні, чіткому виконанні правил ведення дискусії всіма її учасниками, дотриманні визначеного регламенту. Заняття-дискусія складається з таких основних етапів: вхідне тестування за QR-кодом для швидкого оцінювання рівня знань та отримання рейтингових показників із окремих розділів дисципліни; коротка підсумовуюча мультимедійна презентація по сучасних методиках діагностики та принципах терапії захворювань певного профілю; застосування елементів рольової (імітаційної) гри: вибір та виконання студентами ролей пацієнта, сімейного лікаря, лікаря-лаборанта, лікаря функціональної діагностики, вузькопрофільного лікаря-спеціаліста, головного лікаря з подальшим моделюванням різних клінічних ситуацій. Отже, заняття-дискусія в запропонованому форматі з елементами інтерактивного навчання є багатогранним видом практичного заняття, підвищує здатність студентів до аналітичного мислення, розвиває дослідницькі, комунікаційні, евристичні вміння, лідерські якості та уміння приймати обґрунтоване рішення щодо подальшого клінічного маршруту пацієнта. Це сприяє закріпленню і комплексному застосуванню знань, отриманих під час вивчення дисципліни внутрішні хвороби, а також дає змогу проявити низку особистісних якостей магістра, мотивує до подальшого навчання.

##submission.downloads##

##submission.additionalFiles##

Опубліковано

2021-04-01

Як цитувати

[1]
Яцишин , Р. et al. 2021. Заняття-дискусії як ефективна форма вивчення внутрішньої медицини. Журнал Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. 8, 1 (Квіт 2021), 99–105. DOI:https://doi.org/10.15330/jpnu.8.1.99-105.

Номер

Розділ

Педагогіка