Формування цифрової компетентності вчителів: українські реалії та зарубіжний досвід

Автор(и)

  • Тетяна Близнюк Vasyl Stefanyk Precarpathian National University

DOI:

https://doi.org/10.15330/jpnu.5.1.40-46

Ключові слова:

цифрова компетентність, учителі, вищі навчальні заклади, школи, студенти/учні, активне навчання / викладання

Анотація

У статті наголошено на тому, що система освіти в Україні переживає сьогодні масштабні реформи, включаючи модернізацію на різних рівнях освіти шкільних та вищих навчальних закладів. Світогляд учня закладається саме в школі, тому вчителі повинні бути готові створювати і впроваджувати новий зміст освіти. Відповідно до Концепції "Нова школа України" серед ключових компетентностей учня є здатність спілкуватися державною та іноземними мовами, інформаційно-цифрова компетентність, компетентності в природничих науках і технологіях, усвідомлення національної ідентичності як основи відкритості та поваги до різноманітності культурних. Цим дослідженням автор має намір ініціювати модифікацію зазначених компетентностей та навичок для сучасних учителів початкової школи на основі міжкультурного досвіду. У статті пояснюється необхідність формування цифрової компетентності як окремого компоненту професійних навичок сучасного педагога та показано її вплив на розвиток особистості сучасного учня. Значна увага приділяється внутрішнім проблемам у контексті використання цифрових пристроїв в класах. У цьому дослідженні автор аналізує певний зарубіжний досвід

##submission.downloads##

##submission.additionalFiles##

Опубліковано

2019-04-25

Як цитувати

[1]
Близнюк, Т. 2019. Формування цифрової компетентності вчителів: українські реалії та зарубіжний досвід. Журнал Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. 5, 1 (Квіт 2019), 40–46. DOI:https://doi.org/10.15330/jpnu.5.1.40-46.

Номер

Розділ

Articles

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають