Діагностика професійної спрямованості та ціннісно-орієнтаційної сфери особистості в системі вищої професійної освіти

Автор(и)

  • Лілія Романкова Vasyl Stefanyk Precarpathian National University

DOI:

https://doi.org/10.15330/jpnu.4.2.115-124

Ключові слова:

особистість, професійна спрямованість, ціннісно-орієнтаційна сфера, система виховання, вища професійна освіта

Анотація

У статті розкрито значення психолого-педагогічні досліджень із питань професійної спрямованості та ціннісно-орієнтаційної сфери особистості в системі вищої професійної освіти, які дають можливість змоделювати діяльність педагога з метою формування професійно важливих якостей майбутнього фахівця

##submission.downloads##

##submission.additionalFiles##

Опубліковано

2017-10-30

Як цитувати

[1]
Романкова, .Л. 2017. Діагностика професійної спрямованості та ціннісно-орієнтаційної сфери особистості в системі вищої професійної освіти. Журнал Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. 4, 2 (Жов 2017), 115–124. DOI:https://doi.org/10.15330/jpnu.4.2.115-124.

Номер

Розділ

Articles