Проблема літературної освіти учнів початкової школи

Автор(и)

  • Роксолана Жаркова Ivan Franko National University of Lviv

DOI:

https://doi.org/10.15330/jpnu.4.1.162-166

Ключові слова:

літературна освіта, початкова школа, читання, читацька компетентність, читацькі навички, інтерпретація

Анотація

Автор статті аналізує проблему літературної освіти учнів початкової школи в сучасному культурному просторі. У статті зазначено, що літературна освіта базується на літературній пропедевтиці молодших школярів і ґрунтується на процесі читання художніх творів. Отже, важливо пропагувати читання, популяризувати дитяче читання і дитячу книжкову продукцію в Україні. Автор робить висновок про те, що поетапне оновлення системи освіти, зокрема, літературної освіти молодших школярів має відбуватися передусім через розробку нових підручників і хрестоматій, які відповідатимуть потребам і можливостям сучасної дитини

##submission.downloads##

##submission.additionalFiles##

Опубліковано

2017-06-15

Як цитувати

[1]
Жаркова, .Р. 2017. Проблема літературної освіти учнів початкової школи. Журнал Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. 4, 1 (Чер 2017), 162–166. DOI:https://doi.org/10.15330/jpnu.4.1.162-166.

Номер

Розділ

Articles