Критерії, показники та рівні розвитку особистісно-професійного компонента соціальної компетентності вчителя початкової школи у системі післядипломної педагогічної освіти: теоретичний аналіз

Автор(и)

  • Олена Варецька Public Educational Institution ”Zaporizhzhia Regional Institute of Post-Graduate Pedagogical Education” Zaporizhzhia Regional Council

DOI:

https://doi.org/10.15330/jpnu.4.1.64-71

Ключові слова:

соціальна компетентність, учитель початкової школи, післядипломна педагогічна освіта, особистісно-професійний компонент

Анотація

Автор актуалізує проблему розвитку соціальної компетентності вчителя початкової школи в умовах модернізації початкової освіти, доводить необхідність дослідження й обґрунтовує критеріально-показниково-рівневий інструментарій розвитку зазначеної компетентності у системі післядипломної педагогічної освіти, висвітлює його стосовно особистісно-професійного компонента

##submission.downloads##

##submission.additionalFiles##

Опубліковано

2017-06-15

Як цитувати

[1]
Варецька, .О. 2017. Критерії, показники та рівні розвитку особистісно-професійного компонента соціальної компетентності вчителя початкової школи у системі післядипломної педагогічної освіти: теоретичний аналіз. Журнал Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. 4, 1 (Чер 2017), 64–71. DOI:https://doi.org/10.15330/jpnu.4.1.64-71.

Номер

Розділ

Articles