Авторська школа як феномен інноваційної освітньої практики.

Автор(и)

  • Оксана Мариновська Ivano-Frankivsk Regional Institute of Postgradual Pedagogical Education

DOI:

https://doi.org/10.15330/jpnu.4.1.58-63

Ключові слова:

авторська школа, контент-аналіз, моделювання, інноваційна освітня практика

Анотація

У статті розглянуто авторську школу як феномен інноваційної освітньої практики: сутність поняття “авторська школа” та моделювання змін в авторській школі, визначено класифікаційні ознаки, що вирізняють її з-поміж адаптивних, інноваційних та експериментальних загальноосвітніх навчальних закладів.

У процесі узагальнення результатів контент-аналізу з’ясовано поняття “авторська школа”, що тлумачиться як загальноосвітній навчальний заклад з високим рівнем розвитку інноваційного потенціалу як необхідної передумови і результату саморозвитку його конкурентоспроможності засобами експериментально перевіреної оригінальної авторської концепції педагогічної системи, технологізованої за суттю, що забезпечує стабільні позитивні результати діяльності. Конкурентоспроможність авторської школи – це інтеґрована якість, динамічна за суттю, що характеризує можливості авторського закладу реалізувати власний інноваційний потенціал, виявляється через здатність суб’єктів діяльності досягти успіху у конкурентному середовищі

##submission.downloads##

##submission.additionalFiles##

Опубліковано

2017-06-15

Як цитувати

[1]
Мариновська, .О. 2017. Авторська школа як феномен інноваційної освітньої практики . Журнал Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. 4, 1 (Чер 2017), 58–63. DOI:https://doi.org/10.15330/jpnu.4.1.58-63.

Номер

Розділ

Articles