Методологічні проблеми сучасної педагогіки

Автор(и)

  • Григорій Васянович Lviv State University of Life Safety
  • Радослав Мушкета Nicolaus Copernicus University in Torun

DOI:

https://doi.org/10.15330/jpnu.4.1.9-17

Ключові слова:

методологія, педагог, педагогічна дійсність, педагогічна діяльність, наука, зміст педагогічної освіти, методологічна культура педагога

Анотація

У статті аналізується сутність і зміст поняття “методологія”, на основі чого робиться висновок про те, що до цього часу не існує однозначного підходу у визначенні цієї дефініції. Значна увага приділяється питанням з’ясування взаємозв’язку методології і науки, розкриваються діалектичні аспекти цього взаємозв’язку. Досліджуються провідні чинники впливу методології на удосконалення педагогічної дійсності і педагогічної діяльності. Визначається роль методології у формуванні змісту педагогічної освіти. Доводиться, що удосконалення навчально-виховного процесу, дослідження його основних складових безпосередньо залежить від методологічної культури педагога

##submission.downloads##

##submission.additionalFiles##

Опубліковано

2017-06-15

Як цитувати

[1]
Васянович, .Г. і Мушкета, .Р. 2017. Методологічні проблеми сучасної педагогіки. Журнал Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. 4, 1 (Чер 2017), 9–17. DOI:https://doi.org/10.15330/jpnu.4.1.9-17.

Номер

Розділ

Articles