Плюралізм образу художника як пошук естетичного кредо у романі братів Ґонкурів “Манетта Саломон”

Автор(и)

  • Н. Яцків Vasyl Stefanyk Precarpathian National University

DOI:

https://doi.org/10.15330/jpnu.3.4.84-89

Ключові слова:

живописний дискурс, образ художника, новаторство, індивідуальність, талант, естетика

Анотація

У статті досліджуються естетичні теорії французького мистецтва середини ХІХ століття крізь взаємодію літератури та живопису. У романі “Манетта Саломон” брати Ґонкури формулюють свої новаторські погляди на шляхи розвитку мистецтва через пошуки художників у вираженні Краси. П’ять різних за співвідношенням таланту та майстерності художників виражають плюралізм письменників у формуванні естетичного ідеалу. Симпатія авторів на стороні тих, хто постійно прагне до удосконалення, хто не задовольняється копіюванням дійсності, а у постійних творчих муках винаходить нові способи та техніки для вираження власного індивідуального світосприйняття

##submission.downloads##

##submission.additionalFiles##

Опубліковано

2016-12-30

Як цитувати

[1]
Яцків, .Н. 2016. Плюралізм образу художника як пошук естетичного кредо у романі братів Ґонкурів “Манетта Саломон”. Журнал Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. 3, 4 (Груд 2016), 84–89. DOI:https://doi.org/10.15330/jpnu.3.4.84-89.

Номер

Розділ

Articles