Упровадження інклюзивної освіти в Україні: проблеми та перспективи

Автор(и)

  • Ірина Дубковецька Ivano-Frankivsk National Medical University
  • Олена Будник Vasyl Stefanyk Precarpathian National University
  • Сергій Сидорів Vasyl Stefanyk Precarpathian National University

DOI:

https://doi.org/10.15330/jpnu.3.2-3.99-105

Ключові слова:

інтеграція, інклюзивна освіта, діти з особливими освітніми потребами, інклюзивне навчально-розвивальне середовище, адаптація та соціалізація

Анотація

У статті обгрунтовано сутність інклюзивної освіти, здійснено характеристику учнів з
особливостями психофізичного розвитку. Висвітлено стан та проблеми впровадження інклюзивної
освіти в Україні. Визначено базові етичні принципи педагогічної діяльності з учнями з особливими
освітніми потребами. Автори наголошують на таких проблемах: адаптації фізичного середовища для
нормального функціонування осіб з інвалідністю; подолання професійних стереотипів психологічного
прийняття викладачами навчальних закладів можливостей інклюзії; фінансуванні навчальних
закладів, де планується впровадження інклюзивного навчання; створенні спеціальних програм
навчання для шкіл з інклюзивним навчанням, а також підготовки кваліфікованих фахівців до роботи в
інклюзивному навчально-розвивальному середовищі

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-12-22

Як цитувати

[1]
Дубковецька , І. et al. 2016. Упровадження інклюзивної освіти в Україні: проблеми та перспективи. Журнал Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. 3, 2-3 (Груд 2016), 99–105. DOI:https://doi.org/10.15330/jpnu.3.2-3.99-105.

Номер

Розділ

Articles