Організація освітньої роботи щодо формування основ ціннісного ставлення до власного здоров’я дітей 6-7 року життя у взаємодії закладу дошкільної освіти і початкової школи

Автор(и)

  • ЛАРИСА ПЄЧКА

DOI:

https://doi.org/10.15330/jpnu.6.1.133-141

Ключові слова:

діти старшого дошкільного віку, першокласники, взаємодія, заклад дошкільної освіти, початкова школа, ціннісне ставлення, власне здоров’я

Анотація

У статті висвітлено результати апробації методики формування основ ціннісного ставлення до власного здоров’я дітей 6-7 року життя у взаємодії закладу дошкільної освіти і початкової школи. Представлено етапи організації експериментальної роботи. Визначено основні форми і методи формування основ ціннісного ставлення до власного здоров’я дітей 6-7 року життя. Визначено здобутки дошкільного дитинства задля їх збагачення в молодшому шкільному віці й забезпеченні послідовного зростання дитячої особистості. Доведено необхідність врахування принципу наступності у роботі закладу дошкільної освіти та початкової школи щодо формування у дітей навичок здорового способу життя. Проаналізовано роботу з педагогами та батьками в контексті практичного вирішення досліджуваної проблеми.

##submission.downloads##

##submission.additionalFiles##

Опубліковано

2019-04-17

Як цитувати

[1]
ПЄЧКА, Л. 2019. Організація освітньої роботи щодо формування основ ціннісного ставлення до власного здоров’я дітей 6-7 року життя у взаємодії закладу дошкільної освіти і початкової школи. Журнал Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. 6, 1 (Квіт 2019), 133–141. DOI:https://doi.org/10.15330/jpnu.6.1.133-141.

Номер

Розділ

Articles