ПОПУЛЯРИЗАЦІЯ ФІЗИЧНОЇ АКТИВНОСТІ МОЛОДІ В КИТАЇ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.15330/fcult.39.68-71

Ключові слова:

фізична активність, традиційні культурні цінності, поширення здорового способу життя

Анотація

Мета. Визначити напрями консолідації суспільства у пошуках шляхів популяризації й усвідом-лення важливості фізичної активності та її користі для здоров’я дітей і підлітків, створення законо-давчих передумов у КНР щодо усвідомлення на державному рівні консенсусу стосовно фізичної актив-ності молоді. Методи. Узагальнення даних науково-методичної літератури, інформаційних ресурсів мережі Інтернет та документальних джерел щодо історії розвитку фізичного виховання молоді в Китаї, ретроспективний і порівняльно-історичний методи. Результати. Враховуючи традиційні куль-турні цінності та очікування, пов’язані з академічними досягненнями в Китаї, існувала потреба роз-робити програми фізичної активності, які дозволять дітям перерозподіляти свій час, який вони прово-дять у сидячому положенні, витрачений на виконання домашнього завдання, на фізичні навантаження (від легкої до високої інтенсивності) у домашніх умовах. Cтратегічна мета Китаю полягає в тому, щоб 60% молоді досягли “відмінних” показників у фізичній формі до 2030 року. Висновок. Отже, реформування системи фізичного виховання на державному рівні в Китаю базується на активній просвітницькій роботі в сфері поширення здорового способу життя серед населення та залучення молоді до активних занять фізичною культурою і спортом.

Посилання

1. Ao D, Wu F, Yun C-F, et al. Trends in physical fitness among 12-year-old children in urban and rural areas during the social transformation period in China. Adolesc Health, 2019;64:250-7.
2. Aubert S, Barnes JD, Abdeta C, et al. Global matrix 3.0 physical activity report card grades for children and youth: results and analysis from 49 countries. Phys Act Health, 2018;15:S251-73.
3. Biddle SJH, Atkin AJ, Cavill N, et al. Correlates of physical activity in youth: a review of quantitative systematic reviews. Int.Rev.Sport.Exerc Psychol., 2011;4:25-49.
4. Li Xinghua. The History of Education in the Republic of China. (Shanghai: Shanghai Education Publishing House, 1997.
5. Liyan Wang. Leisure Sports: Regression of Humanity. Journal of Shenyang Physical Education Institute, 2004,23 (2): 153-155.
6. Parrish A-M, Tremblay MS, Carson S, et al. Comparing and assessing physical activity guidelines for children and adolescents: a systematic literature review and analysis. Behav Nutr.Phys. Act, 2020;17:16
7. Yang Tangxun. Research on the selection of chinese olympic champions and cross-event selection. Sichuan Tiyu Kexue. Sichuan Sports Science Research Institute (China). 2021;(1):58-62.
8. Yubao Xi. Discussion of Leisure Sports on the Evolution and Characteristics, Journal of Beijing Sport University, 2006, 29 (1): 11-13.
9. Zhang Pinghai. The research on the early modernization of China’s education. (Shanghai: East Lv Da. The Courses in China’s Modern History [M]. (Beijing: People’s Education Publishing House,1994.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-02-04