СУЧАСНІ ПОГЛЯДИ ЩОДО ОРГАНІ3АЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ДЛЯ ФАХІВЦІВ ФІ3ИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.15330/fcult.40.43-46

Ключові слова:

педагогічна діяльність, освітній процес, фізична культура і спорт

Анотація

Нині особливої уваги потребує питання підготовки фахівців з фізичної культури, які прийма-ють активну участь у формуванні здорового способу життя учнівської та студентської молоді. У статті проаналізовано сучасний стан та проблеми формування професійної майстерності майбутніх учителів фізичної культури засобами інноваційних технологій. Фундаментом цього процесу мають бути принципи гуманізації освіти, особистісно-орієнтований підхід, оновлення змісту та форм організації навчання відповідно до світових стандартів, що стали основою національної доктрини розвитку освіти. Посилення вимог до професійної підготовки фахівців фізичної культури має за мету модернізацію навчально-педагогічного процесу, зміну структури його організації. теоретично обґрун-товані проблеми підготовки майбутніх вчителів фізичної культури, окреслено сучасний стан профе-сійної підготовки студентів у закладах вищої освіти. Розкрито суть поняття “професійна підготовка майбутнього вчителя фізичної культури.

Посилання

1. Королянчук А. В. Роль футболу у формуванні всебічно розвиненої особистості студента в процесі навчання у ЗВО. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Дра-гоманова. Серія № 15. Науковопедагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт): зб. наукових праць / за ред. О. В. Тимошенка. Київ : Видавництво НПУ імені М.П. Драгоманова, 2021. Вип. 4 K(132) 21. С. 104-107. 2. Карченкова М. В. Педагогічні умови формування готовності майбутніх учителівфізичної культури до професійної діяльності : автореф. дис. ... канд. пед. наук : спец. 13.00.04 “Теорія та методика професійної освіти”. Переяслав-Хмельницький, 2006. 20 с. 3. Круцевич Т., Зайцева М. Інноваційні процеси у сфері підготовки та перепідготовки кадрів з фізичної культури. Теорія і методика фізичного виховання і спорту. 2005. № 4. С. 41-44. 4. Мосейчук, Ю., Цибанюк, О. Європейський досвід підготовки вчителя фізичної культури до індиві-дуальної роботи учнями. Науковий часопис Національного педагогічного університету ім. М. П. Дра-гоманова. Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт), 2022, 6(151), С. 102-105.
5. Наумчук В.І. Професійна підготовка майбутніх вчителів фізичної культури в процесі самостійної роботи зі спортивних ігор:автореф. дис. На здобуття ступеня канд. пед. наукхпец. 13.00.14” Теорія та методика професійної освіти” Тернопіль, 2002. 9 с. 6. Сергієнко Л.П. Інноваційний зміст системи підготовки спеціалістів фізичного виховання і спорту. Спортивний вісник Придніпров’я. 2003. № 3-4. С. 23-32.
6. Сергієнко Л.П. Інноваційний зміст системи підготовки спеціалістів фізичного виховання і спорту. Спортивний вісник Придніпров’я. 2003. № 3-4. С. 23-32.
7. Сліпецький В.П. Сучасні вимоги і шляхи удосконалення процесу підготовки майбутніх вчителів фізичної культури. Взаємодія духовного й фізичного виховання в становленні гармонійно розвиненої особистості [Електронне видання]: збірник статей за матеріалами VІ Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції (Слов’янськ, Україна, 21-22 березня 2019 р.) / гол. ред. В.М. Пристинський. Слов’янськ, 2019. С. 378-385.
8. Товт В.А. Основи теорії та методики фізичного виховання: навчальний посібник / укл: В.А. Товт, О.А. Дуло, М. Ю. Щерба. Ужгород: ПП “Графіка”, 2010. 140 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-01-22