ХАРАКТЕРИСТИКА ВАРІАТИВНОГО МОДУЛЯ “ДИТЯЧА ЛЕГКА АТЛЕТИКА” 5-6 КЛАСІВ В УМОВАХ НУШ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.15330/fcult.40.8-13

Ключові слова:

здоров’я, легка атлетика, уроки фізичної культури, методика, НУШ

Анотація

Мета. Проаналізувати та охарактеризувати варіативний модуль “Дитяча легка атлетика” 5-6 класів в умовах нової української школи. Методи. Теоретичний аналіз та узагальнення та аналіз документальних матеріалів. Результати. Варіативний модуль “Дитяча легка атлетика” містить в собі такі елесенти: Очікувані результати навчання (описують знання та навички, якими повинні володіти учні у процесі фізичної культури); Пропонований зміст навчального предмета (базується на основних вправах що вивчаються на уроках); Види навчальної діяльності учнів (містить основні методи навчальної діяльності, які повинен застосовувати вчитель на уроках фізичної культури). Висновки. Підводячи підсумок можна сказати, що аналізуючи навчальну програму 5-6 класів варіативний модуль “Дитяча легка атлетика” урізноманітнюється багаж засобів вивчення базових елементів легкої ат-летики, у поєднанні з іграми, квестами та вікторинами, що будуть спонукати активно залучатися до процесу фізичної культури. Оцінювання тепер базується не лише на оцінці але й за графою “Ха-рактеристика результатів навчання” базуючись на спостереженні у процесі фізичної культури на протязі року.

Посилання

1. Базилевич Н.О., Юрченко І.В., Тонконог О.С., Мовчан В.П. Особливості застосування ї методики поєднаного розвитку швидкісно-силових здібностей і техніки стрибків у довжину з розбігу з учнями 5-6 класів // Scientific Collection “InterConf”, Current Issues and Prospects for The Development of Scientific Research”. Prague : Czech Republic, 2022. №27(133). Рp. 400-417.
2. Базилевич Н.О., Тонконог О.С., Юрченко І.В. Підвищення рівня здоров’я молодших школярів засобами легкої атлетики. Scientific Collection “InterConf”, №60: Scientific Trends and Trends in The Context of Globalization. Umeå, Sweden: Mondial, 2021. Рp. 360-380.
3. Гриневич, Л., Елькін, О., Калашнікова, С., Коберник, І., Ковтунець, В., Макаренко, О., Малахова, О., Нанаєва, Т., Усатенко, Г., Хобзей, П., & Шиян, Р. (2016). Нова українська школа. Концептуальні засади реформування середньої школи / М. Грищенко (заг. ред.), Міністерство освіти і науки України. URL: https://cutt.ly/oRYU2ff.
4. Лебедик Л.В., Стрельніков В.Ю., Стрельніков М.В. Сучасні технології навчання і методики викла-дання дисциплін : навчально-методичний посібник для слухачів курсів підвищення кваліфікації пе-дагогічних працівників закладів середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти. Полтава : АСМІ, 2020. 303 с.
5. Лимар Ю. М., Чекан Ю. М. Нові професійні ролі вчителя в умовах Нової української школи. Інно-ваційна педагогіка : зб. наук. праць. Одеса, 2019. Вип. 15. Т. 2. С. 82-85.
6. Модельна навчальна програма “Фізична культура. 5-6 класи” для закладів загальної середньої освіти [Електронний ресурс] / [О. С. Педан, Г. А. Коломоєць, А. А. Боляк та ін.]; Міністерство освіти і науки України. 2022. URL: https://is.gd/3wyRdv.
7. Онищук Л. А. Нова українська школа: реалії та перспективи. Український педагогічний журнал. 2018. № 1. С. 47–53.
8. Сорочан Т. М. Методична робота: підготовка вчителів до реалізації концепції “Нова українська школа”. URL: https://is.gd/PTCkKe.
9. Swaithes W., Young G., Temertzoglou T. Exploring Physical Education in Canada. 2021. URL: https://is.gd/F8EtdT.
10. The Ontario Curriculum Health and Physical Education // Queen’s Printer for Ontario. 2019. 320 c. URL: https://is.gd/Fc7LVJ .

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-01-21