Формування конкурентоспроможності майбутнього фахівця сфери послуг

Array

Автор(и)

  • Юрій Завалевський

DOI:

https://doi.org/10.15330/esu.17.236-244

Ключові слова:

конкурентоспроможність, конкурентоспроможна особистість майбутнього фахівця, фахівець сфери послуг, соціальні особистісні якості фахівця, психологічних, когнітивних та поведінкові якості

Анотація

Дослідження сфокусовано на з’ясування особливостей формування конкуренто-спроможності майбутнього фахівця сфери послуг в сучасних закладах професійно-технічної освіти. Зауважено на необхідності подолання суперечності між важливістю подолання потреби економіки у конкурентоспроможних кваліфікованих робітниках і недостатнім теоретико – методичним забезпеченням педагогічного процесу формування цієї якості у майбутніх фахівців сфери послуг. Зроблено висновок про те, що професійно-технічним закладам освіти потрібно формувати систему зазначених ключових якостей майбутнього конкурентоспроможного фахівця сфери послуг та створювати освітні умови за яких буде формуватися його конкурентоспроможність.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-11-15

Номер

Розділ

ВИЩА ШКОЛА