Організаційно-педагогічні засади функціонування навчально-виховного процесу в різновікових групах сучасних ДНЗ

Array

Автор(и)

  • Наталія Кирста
  • Христина Піндус

DOI:

https://doi.org/10.15330/esu.9.163-169

Ключові слова:

різновікова група, педагогічний процес, ринципи комплектування, форми навчання, міні- заняття

Анотація

У статті розглянуто особливості організації педагогічного процесу в різновікових групах ДНЗ; визначено принципи комплектування такого об’єднання; охарактеризовано основні підходи та форми навчально – виховної роботи вихователя з дітьми змішаних груп: послідовна, одночасна, паралельна, послідовно-одночасна, одночасно-послідовна та ін.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ТЕОРІЯ НАВЧАННЯ