Позааудиторна навчальна діяльність як складова системи формування соціально-правової компетентності майбутніх соціальних працівників

Автор(и)

  • Олег Лісовець

DOI:

https://doi.org/10.15330/esu.12.124-130

Ключові слова:

позааудиторна навчальна діяльність, соціально-правова компетентність, самостійна робота, науково-дослідна робота

Анотація

У статті проаналізовано форми і методи позааудиторної навчальної діяльності студентів-майбутніх соціальних працівників, що сприяють формуванню їх соціально-правової компетентності. Розглянуто самостійну роботу студентів, соціально-правовий зміст практик, специфіку науково-дослідницької діяльності студентів щодо вивчення соціально-правових проблем і явищ. Представлено досвід впровадження позааудиторних форм і методів роботи в межах реалізації моделі системи формування соціально-правової компетентності майбутніх соціальних працівників.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ВИЩА ШКОЛА