Формування громадянської культури школярів : результати констатувального етапу дослідно-експериментальної роботи
Анотація
У статті представлено результати дослідно-експериментальної роботи з виявлення рівня сформованості громадянської культури учнів 7–11 класів загальноосвітньої школи. Охарактеризовано організацію та методику дослідження. Наведено результати сформованості громадянської спрямова¬ності підлітків/старшокласників, їхніх окремих інтегративних громадян¬ських якостей та загальні рівні сформованості громадянської культури досліджуваних школярів. Подано характеристику представників кожної з виокремлених типологічних груп (із високим, середнім, низьким та найниж¬чим рівнем сформованості окремих інтегративних громадянських якостей). Підсумовано загальний профіль громадянської культури особистості одного з учнів та окреслено перспективи корегування сфери його подальшої громадянської поведінки.