Формування комунікативних компетенцій учнів засобами ігрових ситуацій

Автор(и)

  • Іскендер Топчу

DOI:

https://doi.org/10.15330/esu.14.238-244

Ключові слова:

ігрові ситуації, мовна діяльність, комунікативні компетенції

Анотація

У статті проаналізовано роль ігрових ситуацій у процесі формування комуні-кативних компетенцій учнів. Визначено, що в умовах сучасної школи традиційний підхід до навчання не забезпечує в повній мірі інтенсивне оволодіння необхідною системою знань. Використання системи ігрових ситуацій дозволяє ефективно формувати, вдосконалювати і розвивати навички та вміння усіх видів мовної діяльності. Ігрові вправи, які використо-вуються систематично, сприяють моделюванню умов реального спілкування в процесі навчання, що, в свою чергу, призводить до підвищення рівня мотивації вивчення іноземної мови.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-12-21

Номер

Розділ

ТЕОРІЯ НАВЧАННЯ