Формування готовності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до моделювання рольової діяльності дошкільників: концептуальні підходи

Автор(и)

  • Наталія Бахмат

DOI:

https://doi.org/10.15330/esu.12.42-48

Ключові слова:

модель теоретичної і практичної готовності, система набутих компетентностей, педагогічна практика

Анотація

Реформування системи освіти вимагає вдосконалення системи підготовки вихователів закладів дошкільної освіти, побудови освітнього процесу на внутрішній потенціал їхньої особистості з метою його вияву в життєвій і професійній сферах діяльності. Тому, однією з актуальних встановлено проблему формування готовності майбутнього фахівця у галузі дошкільної освіти до моделювання рольової діяльності дітей дошкільного віку та визначено соціально-педагогічні умови, які забезпечують формування досліджуваного новоутворення. Це орієнтація здобуття освіти у закладі вищої освіти на новий зміст вимог до професійної діяльності сучасного вихователя, побудова її моделі професійної діяльності з урахуванням сукупності теоретичних знань і відповідних компетентностей на рівні цілеспрямованості, що дозволяють педагогу здійснювати інноваційний пошук в умовах закладу, реалізації наступності зв’язків освітнього процесу здобувачів вищої освіти з їхньою майбутньою фаховою діяльністю у закладах вищої освіти.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ВИЩА ШКОЛА