Формування сучасних уявлень про адаптивне освітнє середовище закладу вищої освіти

Автор(и)

  • Наталія Бахмат
  • Людмила Сидорук

DOI:

https://doi.org/10.15330/esu.15.17-25

Ключові слова:

адаптація освітнього процесу, освітнє середовище, інклюзія, адаптивне навчання, інформаційно-комунікаційні технології, вища освіта

Анотація

У статті обгрунтовано необхідність формування адаптивного освітнього середовища закладу вищої освіти. На основі аналізу наукових праць охарактеризовано сутність поняття “адаптивне освітнє середовище закладу вищої освіти”. Визначено його основні характеристики і умови формування, розглянуто окремі аспекти реалізації. Зокрема, визначено, що їх застосування дозволяє підвищити якість навчання й підсилити освітні ефекти впровадження інноваційних педагогічних програм і методик, оскільки дає викладачам додаткові можливості для побудови індивідуальних освітніх траєкторій здобувачів вищої освіти, а також дозволяє автоматизувати цей процес.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-04-15

Номер

Розділ

ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ