Розвиток професійно-педагогічної компетентності викладачів вищої школи у контексті досвіду США

Автор(и)

  • Тетяна Горохівська

DOI:

https://doi.org/10.15330/esu.14.7-12

Ключові слова:

професійно-педагогічна компетентність, викладач вищої школи, професійний розвиток, система підвищення кваліфікації, США

Анотація

У статті розглянуто тенденції розвитку професійно-педагогічної компетентності викладачів вищої школи у контексті досвіду США. Окрему увагу приділено аналізу науково-педагогічної літератури, присвяченої проблемі розвитку професійно-педагогічної компетентності педагогічних працівників США. Наголошено, що професійно-педагогічна компетентність займає найважливіше місце серед основних компетентностей викладачів вищої школи, оскільки безпосередньо пов’язана з виконанням професійних обов’язків. Виявлено особливості професійного розвитку викладачів американських вищих навчальних закладів, серед яких визначальне місце займає система підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Визначено нормативну основу, проаналізовано бази, різноманітні форми і програми підвищення кваліфікації й удосконалення професійно-педагогічної компетентності викладачів вищої школи у США.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-12-21

Номер

Розділ

ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ