Критерії, показники та рівні розвитку комунікативної компетентності офіцерів-прикордонників в умовах магістратури

Автор(и)

  • Вікторія Завидович

DOI:

https://doi.org/10.15330/esu.1.58-66

Ключові слова:

комунікативна компетентність; критерії, показники та рівні розвитку; офіцер-прикордонник; магістратура

Анотація

Проблема розвитку комунікативної компетентності як основи взаєморозуміння і взаємодії сьогодні набуває все більшої актуальності. Особливі вимоги до володіння означено юкомпетентністю висуваються до офіцерів-прикордонників. У статті висвітлено та обґрунтовано наукові підходи у з’ясуванні критеріїв, показників і рівнів розвитку досліджуваного феномена. Визначено такі критерії: мотиваційний, когнітивний, діяльнісний, які безпосередньо співвідносяться зі структурними компонентами. Для вказаних критеріїв установлені відповідні показники, що їх характеризують, рівні розвитку (високий, достатній̆, задовільний), а також методи та засоби діагностики, що надасть змогу визначити сучасний̆ стан та передбачити динаміку розвитку комунікативної компетентності. Проаналізовано розвиток комунікативної компетентності офіцерів-прикордонників в умовах сучасної магістерської освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-11-22

Номер

Розділ

ВИЩА ШКОЛА