Сучасний стан інклюзивної освіти в країнах європейського союзу

Автор(и)

  • Олександр Кучай
  • Василь Шинкарук
  • Олена Біда
  • Тетяна Кучай

DOI:

https://doi.org/10.15330/esu.1.19-23

Ключові слова:

інклюзивне навчання, навчання дітей, особливі потреби, різні країни

Анотація

У статті розглядається проблема інклюзивної освіти в сучасному освітньому просторі. Головною метою інклюзивного навчання є усунення будь-якої дискримінації в освітньому процесі, забезпечення доступності освіти для всіх, то досягнення цієї мети може бути організовано по-різному, що й спостерігається в освітніх системах різних країн. Висвітлено завдання, що потребують впливу з боку системи державного управління освітою щодо організації навчання дітей з особливими потребами.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-11-22

Номер

Розділ

ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ