Регулювання юридичної освіти магістерського рівня в університетах Великої Британії

Автор(и)

  • Ольга Нагорна

DOI:

https://doi.org/10.15330/esu.16.30-36

Ключові слова:

регулювання юридичної освіти, магістерський рівень, Велика Британія, Кваліфікаційні рамки вищої освіти, Агентством з забезпечення якості вищої освіти

Анотація

Світове визнання ефективності британської вищої освіти значною мірою залeжить від державного управління цією галуззю. Агентство з забезпечення якості та центральний уряд Великої Британії займаються питанням координації освіти, проте основну відповідальність за освіту та її розвиток несуть національні уряди Англії, Північної Ірландії, Уельсу та Шотландії. Це пояснює низку відмінностей в класифікації кваліфіка-ційних рівнів, різних вимог до підготовки, а інколи і до встановлених термінів навчання. Основна ідея, яка домінує наразі, полягає у тому, що програми юридичних шкіл повинні надавати уніфіковані знання та формувати загальні навички, що передбачає відступ університету від абсолютної автономії у питаннях, пов’язаних з розробкою програми та її змісту для задоволення інтересів та потреб суспільства. Головним тут є врахування попи-ту на кваліфікованих представників юридичних професій, які домінують на ринку праці.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-09-16

Номер

Розділ

ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ