АНАЛІЗ ЗВ’ЯЗКУ МІЖ УПРАВЛІННЯМ ЛАНЦЮГАМИ ПОСТАЧАННЯ ТА СТРАТЕГІЯМИ АУТСОРСИНГУ У ВАНТАЖНИХ ПЕРЕВЕЗЕННЯХ

Автор(и)

  • Р. B. Скочиляс Національний університет «Львівська політехніка», Кафедра маркетингу та логістики, вул. Степана Бандери, 12, Львів, 79000, Україна https://orcid.org/0000-0003-0364-7865
  • Н.B. Скочиляс Національний університет «Львівська політехніка», Кафедра маркетингу та логістики, вул. Степана Бандери, 12, Львів, 79000, Україна https://orcid.org/0009-0001-5998-0440

DOI:

https://doi.org/10.15330/apred.1.20.144-163

Ключові слова:

управління ланцюгом поставок, аутсорсинг, вантажний транспорт, стратегічна взаємодія, мінімізація ризиків, постійне вдосконалення

Анотація

У швидкозмінному середовищі вантажних перевезень важливо розвивати ключові системи управління та стратегії аутсорсингу для досягнення найкращих результатів, включаючи оптимізацію всього процесу, зниження витрат та покращення конкурентоспроможності на ринку. У цій статті автори прагнуть дослідити в усвідомлених деталях зв'язок між рішеннями у сфері управління ланцюгами постачання (УЛП) та вибором аутсорсингу, щоб виявити унікальні аспекти, які будуть керувати важливими стратегічними виборами в галузі. Це дослідження спершу втілює систематичний огляд літератури та теорії, емпіричне дослідження, а також практичні випадки з реального життя. Наприкінці автори представляють багатовимірні висновки та практичні рекомендації щодо управління ланцюгами постачання, пов'язаного з ініціативами з аутсорсингу.

Це дослідження підкреслює критичну важливість координації УЛП та стратегії аутсорсингу для підприємств, які можуть бути основними учасниками у секторі дорожнього та залізничного вантажного транспорту. Карти стратегій породжують як оперативну ефективність та адаптивність, так і стійкість, що стає інструментом для вирішення складнощів міжнародних ланцюгів постачання, що дозволяє підприємствам гнучко реагувати на динамічні ринки. Однак дослідження також підкреслює три фактори спільного партнерства, технологічної інтеграції та постійного вдосконалення, які визначають управління та аутсорсинг ланцюга постачання. Шляхом створення моделей спільного управління, використання передових технологій, таких як штучний інтелект, Інтернет речей та блокчейн, а також створення культури навчання та імпровізації, підприємства можуть покращити свої ланцюги постачання та перевищити конкурентів на ринковому просторі.

Це дослідження є важливим фактором, що розкриває стратегічні наслідки збалансованості УЛП та аутсорсингу для підприємств, законодавців та учасників галузі. Це стає предметом обговорення, пов'язаного з вимогою від підприємств стратегічних процесів планування та організації урахування синергії між УЛП та аутсорсингом. Крім того, воно підкреслює необхідність для адміністраторів створення сприятливого регуляторного середовища, яке стимулює співпрацю, відкриття та фінансування технологічних проектів.

Дане дослідження глибоко розкриває всі аспекти УЛП та аутсорсингу у цій галузі вантажних перевезень. За допомогою виважених спостережень та зміни запропонованих стратегій компанії можуть створити нові можливості для розвитку, інновацій та стійкості в середовищі світових ланцюгів постачання та логістики, яке постійно змінюється.

Біографії авторів

Р. B. Скочиляс, Національний університет «Львівська політехніка», Кафедра маркетингу та логістики, вул. Степана Бандери, 12, Львів, 79000, Україна

аспірант, кафедра маркетингу і логістики

Н.B. Скочиляс, Національний університет «Львівська політехніка», Кафедра маркетингу та логістики, вул. Степана Бандери, 12, Львів, 79000, Україна

аспірант, кафедра маркетингу і логістики

Посилання

Lee, C., and Y.K. Ha. “Influence of the relationship between logistics outsourcing partners on logistics performance: focusing on logistics management in crisis situations.” Journal of Global Operations and Strategic Sourcing, 2023, https://doi.org/10.1108/JGOSS-12-2022-0119.

Akbari, M. “Logistics outsourcing: A structured literature review.” Benchmarking: An International Journal, no.15(5), 2018, pp.1548–1580, https://doi.org/10.1108/BIJ-04-2017-0066

Akbari, M., & J. Hopkins. “Digital technologies as enablers of supply chain sustainability in an emerging economy.” Operations Management Research, 2022, https://doi.org/10.1007/s12063-021-00226-8.

Akbari, M., Ha, N., & S.Kok. “A systematic review of AR/VR in operations and supply chain management: Maturity, current trends and future directions.” Journal of Global Operations and Strategic Sourcing, 2022, https://doi.org/10.1108/JGOSS-09-2021-0078

Akbari, M., & T. N. A. Do, “A systematic review of machine learning in logistics and supply chain management: Current trends and future directions.” Benchmarking: An International Journal, no.28(10), 2021, pp.2977–3005, https://doi.org/10.1108/BIJ-10-2020-0514

Akbari, M., Ha, N., & G. Majo. “Chapter 5: Role of logistics service providers in the supply chain.” Supply chain management and logistics in the Global fashion sector: The sustainability challenge. Routledge, 2020.

Asatiani, A., Penttinen, E., & A. Kumar. “Uncovering the nature of the relationship between outsourcing motivations and the degree of outsourcing: An empirical study on Finnish small and medium-sized enterprises.” Journal of Information Technology, no. 34(1), 2019, pp.39–58, https://doi.org/10.1177/0268396218816255.

Baeza, E., Montt, C., & L.Quezada. “Methodological proposal to evaluate the alternative of outsourcing the transportation fleet of a company.” Procedia Manufacturing, no.39, 2019, pp.1545–1551, https://doi.org/10.1016/j.promfg.2020.01.292

Beamberlin. Our guide to 1PL, 2PL, 3PL, 4PL, 5PL, 2018, beamberlin.com/logistics-101-1pl-2pl-3pl-4pl-5pl/

Cai, W., Liu, C., Jia, S., Chan, F. T. S., Ma, M., & Ma.X. “An emergy-based sustainability evaluation method for outsourcing machining resources.” Journal of Cleaner Production, no.245, 2020, pp.118849, https://doi.org/10.1016/j.jclepro.2019.118849

Deloitte. How much disruption? - Deloitte Global Outsourcing Survey 2020, industry report, www2.deloitte.com/content/dam/Deloitte/se/Documents/technology/gx-2020-global-outsourcing-survey-how-much-disruption.pdf.

Henderson, J. Expert reaction: KFC supply chain crisis could have been avoided, 2020. Supplychaindigital, supplychaindigital.com/supply-chain-2/expert-reaction-kfc-supply-chain-crisis-could-have-been-avoided

Kane, V, Akbari, M., Nguyen, L., & T. Nguyen. “Corporate social responsibility in Vietnam: Views from corporate and NGO executives.” Social Responsibility Journal, 2021, https://doi.org/10.1108/SRJ-10-2020-0434

Lahiri, S., Karna, A., Chittaranjan Kalubandi, S., & S. Edacherian. “Performance implications of outsourcing: A meta-analysis.” Journal of Business Research, no. 139, 2022, pp. 1303–1316, https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2021.10.061

Lee, R. “The effect of supply chain management strategy on operational and financial performance.” Sustainability, no. 13(9), 2021, pp. 5138, https://doi.org/10.3390/su13095138

Magenest. Top 5 examples of outsourcing failures, 2021, magenest.com/en/outsourcing-failures/

Matlack Leasing. 3PL, 4PL or 5PL logistic services, what’s the difference?, www.matlackleasing.com/article/3pl-4pl-5pl-logistic-services-whats-difference/

Mills, C., & D.Opoku-Akyea. “Evaluating the impact of outsourcing transport logistics on organisational performance: The study of six alcoholic beverage producing companies in Ghana.” African Journal of Procurement, Logistics & Supply Chain Management, no. 1(10), 2019, pp. 1–26, https://doi.org/10.15373/22501991

Perçin, S. “An integrated fuzzy SWARA and fuzzy AD approach for outsourcing provider selection.” Journal of Manufacturing Technology Management, no. 30(2), 2019, pp. 531–552, https://doi.org/10.1108/JMTM-08-2018-0247

Scott, C., Lundgren, H., & P. Thompson. Guide to supply chain management – An end-to-end perspective, 2nd ed. Springer International Publishing, 2018, https://doi.org/10.1007/978-3-319-77185-4

Sinkovics, R. R., Kuivalainen, O., & A. S. Roath “Value co-creation in an outsourcing arrangement between manufacturers and third-party logistics providers: Resource commitment, innovation and collaboration.” Journal of Business & Industrial Marketing, no. 33(4), 2018, pp. 563–573, https://doi.org/10.1108/JBIM-03-2017-0082

Third-Party Logistics Study. 3PL 2022 Study – Results and findings of the 26th annual study, https://us.nttdata.com/en/-/media/assets/reports/3pl-2022-study.pdf

Uddin, S. M. “Operational strategies and management of KFC: An enquiry.” EPRA International Journal of Research and Development (IJRD), no. 5(4), 2020, pp. 172–179, https://doi.org/10.36713/epra2016

Wang, L., Guo, C., Li, Y., Du, B., & S. Guo. “An outsourcing service selection method using ANN and SFLA algorithms for cement equipment manufacturing enterprises in cloud manufacturing.” Journal of Ambient Intelligence and Humanized Computing, no. 10, 2019, pp. 1065–1079, https://doi.org/10.1007/s12652-017-0612-3

Yang, Y., Goodarzi, S., Jabbarzadeh, A., & B. Fahimnia. “In-house production and outsourcing under different emissions reduction regulations: An equilibrium decision model for global supply chains.” Transportation Research Part E: Logistics and Transportation Review, 2021, pp. 102446, https://doi.org/10.1016/j.tre.2021.102446

Yazdani, M., Mohammed, A., Bai, C., & A. Labib. “A novel hesitant-fuzzy-based group decision approach for outsourcing risk.” Expert Systems with Applications, no.184, 2021, pp. 115517, https://doi.org/10.1016/j.eswa.2021.115517.

Ivanov, A., Remzina, N., Kolinets, L., Koldovskiy, A., & V. Odnolko. “Development and management of the tourist and recreation complex as a strategic direction of the tourism economy in the system of sustainable development.” Art ad Alta: Journal of Interdisciplinary Research, no.14(01-XL), 2024, www.doi.org/10.33543/1302.

Mazur, V., Koldovskyi, A., Ryabushka, L., & N. Yakubovska. “The formation of a rational model of management of the construction companies capital structure.” Financial and Credit Activity Problems of Theory and Practice, no. 6(53), 2023, pp. 128–144, https://doi.org/10.55643/fcaptp.6.53.2023.4223

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-06-13